Ibland skickas beställningar som flera kollin och det innebär att varje kolli hanteras som ett separat paket av fraktbolaget. Detta gör att dina paket ibland kan komma att levereras med någon dags mellanrum.
Vid leverans får du en avisering per kolli, och får kollinummer för spårning av paketen via mail när din order lämnar vårt lager.
Om du inte mottagit hela din beställning och saknar kollinummer för spårning av resterande delar ber vi dig kontakta vår kundtjänst.
Tips! Använd PostNords app, som är utmärkt för att få dina paket automatiskt tillagda för spårning. Du hittar appen där appar finns. Sök på "PostNord". Då slipper du jaga orderbekräftelser och kollinummer. Välj själv om du vill koppla appen till ditt mobilnummer eller mailadress.
Om du har valt din leverans med Bring, så kan man använda sig av appen "Mina Paket".
Kontakta vår kundtjänst genom att trycka på "Skicka en förfrågan" nedan, maila support@ljudfokus.se eller ringa 010-330 20 90.